16 May 2009

the call

O lord..Allah Taala..

the call You gave me.. kept me in fear..
has my time come to leave this world..

its not that i love this world..
but even the pain in this world is unbearable..
i have to wonder.. how is the pain of the call from below..
saat nyawa dicabut malaikut maut.. sudah tentu kesakitannya lagi hebat..
sakit semalam pun x sanggup nk tahan.. sehingga terasa mmg macam
nak mati dh..

ampunkan hambaMu ini Allah..
terima kasih kerana memperingatkan hambaMu tentang ajal..
yang bakal memanggil bila2 masa sahaja..
andai kata ajal aku diatur mendahului ibuku...
ampunkanlah dosa2 ibuku..dulu, sekarang dan di masa akan datang..
nanti x der sape nak doakan untuknya dh nnt..
ampunknlah..
aku tau seksa neraka itu berganda2 pedihnya..
aku sanggup tanggung dosa ibuku.. jika itu Engkau benarkan..
biarpun aku akan menyesal nanti.. tapi sayangku kepada ibu
melebihi kesakitan itu..
sayangku kepadaMu juga Allah.. aku sanggup terimanya.. sebab
aku malu untuk berhadapan denganMu kelak, disebabkan dosa2 ku
yang terlalu banyak.. mungkin sampai x muat nak isi satu universe ni pun..
faghfirrli ya Allah.. ampunkanlah..
accept my love.. even though my end is in hellfire..
Walking Home Crying Crying 1

No comments: