23 September 2009

tadi naik basikal... setelah sekian lama x naik..
semalam amik beskal.. jadi hari ni dapat naik beskal..
beskal menjadi teman ku...
di kala suka dan duka..
beskal membantu aku menjimatkan duit dari membayar tiket tram
beskal membantu aku untuk jimatkan masa dari perlu persuntukkan sebahagian masa untuk riadah

ntah la..

tadi naik beskal pun...air mata mengalir..
bukan kerana sejuk..
tapi hati terasa sebak dan pilu..
mujur dah gelap.. dh hampir isya'...
dan mujur sekarang musim cuti..
x ramai manusia sejagat di sekitar universiti..
terpaksa berhenti sekejap2 di tengah2 perjalanan.. kerana derasnya air mengalir dari kedua belah mata..

kenapa diri ini teruk sgt...
ya Allah..aku tahu Engkau sentiasa bersamaku..
tapi kenapa hati ini tidak mahu tenang dengan Engkau di sisiku..
forgive me Allah..
forgive me..

sekarang pun, air mata ini masih meluncur laju...
bila tiada siapa berdekatan.. mudah saja air mata bergenang... kemudian mengalir laju..
i need to get out and be in public places so that ive no other choice, but to control my mixed emotions..

ive no one to share my thoughts.. my feelings..

for i'll only cause burden to other people.. and a friend will not put burden onto one another..

terasa diri ini seperti hipokrit.. pura2 gembira.. sedangkan hati berderai bagaikan terhempas kaca..

argh.. aku dh blaja, wajah daie itu sentiasa ceria, regardless apa yang berkecamuk di dalam..
klu dh blaja.. kena amalkan..

ok..akn aku cuba.. menjadi hipokrit pada wajah rupa... bukan hipokrit untuk fasiq..
tapi untuk menjadi yg terbaik..


waaaaa...
hammy.. i need u...

No comments: