15 October 2009

lh**

aku sedar.. diri ini menyendiri..
diriku memang tidak memerlukan sesiapa di sisi..
sebagai kata2 hanya untuk menenangkan jiwa yg runsing ini..
diri ini mmg selama ini hanya menyusahkan
hanya merunsingkan ramai insan..
apabila mereka bersama, jrg sekali diri ini hadir dlm ingatan..
saat diperlukan, baru ia timbul dalam tatapan..
aku faham..
aku sedar..
kasih yg ku berikan bagaikan lalang rimba....
kata2 yg hadir hanya sekadar pembuka bicara tatkala bersua..
kemudian,
tinggalnya ia berdiri..
dibiarkan menyendiri..

ntah la..
ya Allah..
tidak ku tahu saat bila ajalku untuk bertemu dengan Mu..

im really2 in a pain..
selalu rasa mcm akan bertemu dengan mu bila2 masa shj lg..

aku harap..
ada yg masih sudi menguruskan myt aku nnt..
hntr jasadku pulang bertemu dgn ibuku..

maaf kan hambaMu ini kerna tidak sempurna amal hidup yang telah Engkau beri buat ku..
maafkanlah..