13 November 2009

hari ini aku pergi berlari dalam 20 mint..
lepas subuh, trus balik rumah sebenar..tukar bj sukan dn trus kluar..
ingtkn dh x mampu utk berlr setelah sekian lama tidak b'jogging
tapi diri sendiri terkejut, kaki ini masih mampu untuk meneruskan larian..
memang best. =]
lagi best sebab dpt lihat 3 belon yg bwk org sedang 'berlepas'..

ingatkan hr ni sudah berakhir, sebab smlm time exam, ok jer, x da nyer skt2

but, aku rasa my body knows well bila dier kn function btul2 and bila x.huhu
hr ni skt kpl dtg blk, smpi aku kn tdo dulu b4 zuhur..
dan bila dikejutkn utk zuhur, ok, x per..
tp jln nk g amik wudhu tu mcm nk jatuh jer..
air sjuk, tp hnyr sekadar mampu menyedarkan diri sebahagian shj..

kemudian aku kuar.. kuar ke uni..
kuar ke lygon st.. jln2..
ingt nk mkn eskem.. tp bosan klu g mkn sndri, sbb rmi sgt manusia kt kedai..
nk ajak org, x der la pulak yg sudi reply msg.. yg reply hny pasal ladang..
ok, meaning its a sign, jgn pegi makan eskem
tp dh lm x mkn eskem..
skng mkn gula2,dan other junk foods.. bagus2..
pe kena ntah aku ni..

No comments: