24 November 2009

mlm td, akhirnya aku ke epot juga..

mmg pelbgi salah fhm timbul.. huhu.. smua x phm apa aku nk smpikan..

tp, akhirnya, aku decide, aku yg patut ke epot.. n bukan org len..

jd smlm aku bwk saudara2 ku ke epot... dlm dh lmbt tu, tp alhmdulillah, selamat smpi tepat pada masanya ^_^

n mgkn aku dh tdo jap dlm 15 minit b4 driving ke sn.. aku x der rs penat kut.. alhamdulillah3x..
wlpn smlm seperti sudah jadi supir upahan.. dan byrn upahan itu, adalah senyuman dari saudara2 ku
:)
tp mungkin org len ingt aku x btul.. sbb asyik duk tny, awat duk gelak sorg2.. semasa tgh driving..
hihi.. aku pn x tau.. cuma aku rasa mcm sedang berada dalam satu kisah, satu cerita yg ditonton.. heh, sendiri yg tgk..

smpi rumah dlm kul 12.30 am pg td.. alhamdulillah..
pastu kemas2 bilik yg bersepah dan bertambah sepah... last2, tdo hmpr kul 2.. ingt nk studi.. x ngntuk.. tp tgk buku mcm tgk gmbr kut.. x baca.. tengok je..
pagi ni, aku kena g beli barang..  ^_^
hihi.. hrp x sesat.. asyik bwk org, pastu sesat, pastu malu je..

No comments: